Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
Autor: Káňa, Matěj
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny strategické analýzy SWOT a PEST. Dále je zde, na vzorku respondentů, aplikován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45485
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53155


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
káňa_2019_dp.pdf 1.909Mb PDF Zobrazit/otevřít None
káňa_2019_op.docx 124.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
káňa_2019_vp.pdf 318.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet