Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Moricz, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je nedílnou součástí výzkumu. Tato práce kromě analýzy současného stavu online komunikace porovnává postavení a komunikaci s největšími konkurenty v oboru podnikání. Cílem práce tedy není jen zjistit aktuální komunikaci společnosti a její postavení na trhu, ale zejména navržení řešení pro vylepšení této situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45552
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53258


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
moricz_2019_dp.pdf 2.371Mb PDF Zobrazit/otevřít
moricz_2019_dp.zip 319.3Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
moricz_2019_op.doc 122Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
moricz_2019_vp.docx 121.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet