Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Autor: Solanská, Tereza
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45567
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53275


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
solanská_2019_dp.pdf 4.652Mb PDF Zobrazit/otevřít None
solanská_2019_op.doc 116.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
solanská_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet