České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Autor: Velcerová, Veronika
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto konečných spotřebitelů. Výzkum byl pro-veden pomocí rozhovorů s cílovou skupinou čtenářek blogů a zaměřoval se na sledovanost blogerů, rozpoznání reklamního sdělení a zkušenosti s nákupem na základě těchto sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45577
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53286


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
velcerová_2019_dp.pdf 6.027Mb PDF Zobrazit/otevřít None
velcerová_2019_op.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
velcerová_2019_vp.pdf 267.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet