Hudba v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hudba v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hudba v reklamě
Autor: Edingerová, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce je vypracována na téma Hudba v reklamě se zaměřením na tvorbu hudby pro reklamní účely hudebními skladateli. Práce je koncipována do dvou základních částí. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které se týkají zmíněného tématu, a udává teoretický základ k části praktické. Ta se skládá z osobních rozhovorů s hudebními skladateli zabývajícími se tvorbou reklamní hudby. Mezi ně patří Varhan Orchestrovič Bauer, David Spilka, Hanz Sedlář, Ondřej Gregor Brzobohatý, Ondřej Fiedler, Roman Holý, Miroslav Lacko, Karel Havlíček a Dali Mraz. Zmínění hudební skladatelé hovoří o svých zkušenostech a poznatcích při tvorbě hudby pro reklamní účely. Cílem bakalářské práce je zmapování celkového procesu tvorby hudby pro reklamní účely hudebními skladateli a nalézt možná řešení v rámci problematiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45595
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53306


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
edingerová_2019_dp.pdf 2.206Mb PDF Zobrazit/otevřít None
edingerová_2019_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
edingerová_2019_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet