Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

Show full item record

No preview available
Title: Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Author: Milostná, Jana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu Nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké emoce vyvolává u participantů výzkumu a na základě poznatků vyvodit závěry a doporučení k samotnému obsahu reklamy. Teoretická část definuje pojmy sociální marketing a marketingový mix, sociální reklamu s apely, marketing neziskových organizací a kvalitativní výzkum. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je určen cíl a výzkumná otázka této práce. Praktická část je věnována Nadaci Dobrý anděl, analýze pěti reklamních spotů. Výsledkem a současně závěrem této práce je na základě získaných poznatků vyvodit závěry a doporučení k obsahu reklamních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45604
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53321


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
milostná_2019_dp.pdf 1.308Mb PDF View/Open None
milostná_2019_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
milostná_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account