Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

Show full item record

No preview available
Title: Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách
Author: Kazík, Martin
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato Diplomová práce pojednává o způsobu celosemestrální projektové výuky s aplikací metod design thinking na českých vysokých školách. V teoretické části jsou uvedeny pro-blematiky: vysokých škol, osobního rozvoje, design thinking a marketingového výzkumu. Praktická část se pak věnuje prvnímu ročníku semestrálního projektu iLab s aplikací metod design thinkig, jehož prvky jsou v úvodu této části popsány. Dále následuje interpretace a analýza rozhovorů s absolventy projektu iLab, kteří v rozhovorech hodnotili průběh celého projektu. V rámci sdělování svých postojů studenti popsali také tipy na změny pro následu-jící ročníky tohoto projektu. Následuje SWOT analýza, která vyjmenovává silné a slabé stránky společně s příležitostmi a hrozbami, které jsou pak vzájemně konfrontovány. Z praktické části vychází část projektová, která na základě získaných dat vystavuje návod-ný popis fungování semestrálního projektu s aplikací metod design thinking. V této projek-tové části jsou uvedeny jak stěžejní prvky v organizaci, tak ve vybavení projektu a obsahuje i popis některých postupů, které by měli tvůrci projektu dodržet tak, aby bylo maximálně dosaženo cíle projektu, kterým je co největší osobní přínos zúčastněných studentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45660
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53386


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kazík_2019_dp.pdf 2.408Mb PDF View/Open None
kazík_2019_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
kazík_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account