Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách
Autor: Kazík, Martin
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato Diplomová práce pojednává o způsobu celosemestrální projektové výuky s aplikací metod design thinking na českých vysokých školách. V teoretické části jsou uvedeny pro-blematiky: vysokých škol, osobního rozvoje, design thinking a marketingového výzkumu. Praktická část se pak věnuje prvnímu ročníku semestrálního projektu iLab s aplikací metod design thinkig, jehož prvky jsou v úvodu této části popsány. Dále následuje interpretace a analýza rozhovorů s absolventy projektu iLab, kteří v rozhovorech hodnotili průběh celého projektu. V rámci sdělování svých postojů studenti popsali také tipy na změny pro následu-jící ročníky tohoto projektu. Následuje SWOT analýza, která vyjmenovává silné a slabé stránky společně s příležitostmi a hrozbami, které jsou pak vzájemně konfrontovány. Z praktické části vychází část projektová, která na základě získaných dat vystavuje návod-ný popis fungování semestrálního projektu s aplikací metod design thinking. V této projek-tové části jsou uvedeny jak stěžejní prvky v organizaci, tak ve vybavení projektu a obsahuje i popis některých postupů, které by měli tvůrci projektu dodržet tak, aby bylo maximálně dosaženo cíle projektu, kterým je co největší osobní přínos zúčastněných studentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45660
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53386


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kazík_2019_dp.pdf 2.408Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kazík_2019_op.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kazík_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet