Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Autor: Krajčová, Yvonne
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy či ekologie u cílových skupin nově vznika-jící kavárny. Díky analýze tržního prostředí kaváren a smíšenému výzkumu je tak v projek-tové části navržen marketingový mix, komunikační plán kavárny a environmentální marke-tingová strategie v rámci CSR nově vznikající kavárny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45666
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53394


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krajčová_2019_dp.pdf 4.257Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krajčová_2019_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krajčová_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet