Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů
Autor: Vaculčíková, Nela
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce "Faktory ovlivňující rozhodovací proces během nákupu vybraných produktů" se zaměřuje na vnímání preference spotřebitelů u zboží nealkoholických kolových. nápojů. Teoretická část se soustředí na vymezení teoretických přístupů ke spotřebnímu chování a k rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabývá testem chuti a vnímání postojů k vybraným kolových nápojům. Na základě daného zjištění pramenící z praktické části je v projektové části navržena konkrétní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45693
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53437


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaculčíková_2019_dp.pdf 4.127Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaculčíková_2019_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaculčíková_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet