Employer Branding

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Employer Branding

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Employer Branding
Autor: Brandtová, Lenka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze dokonce nejnižší v celé Ev-ropské unii, se jedná o aktuální a pro firmy velmi potřebný nástroj. Cílem práce je identi-fikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své značky a dále definovat účinnou strategii pro její úspěšné budování. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovaností zaměstnanců a definici využíva-ných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívají vybrané nejúspěšnější společnosti na českém trhu. V projektové části jsou navr-ženy postupy, jak efektivně budovat značku zaměstnavatele a představen projekt on-boardingového procesu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45702
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53448


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brandtová_2019_dp.pdf 4.760Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brandtová_2019_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brandtová_2019_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet