Využití IoT v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití IoT v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití IoT v marketingové komunikaci
Autor: Cilka, Štěpán
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice internetu věcí a jeho využívání v marketingové komunikaci. Úvodní teoretická část definuje pojem internet věcí, stručně popisuje používané technologie a ukáže oblasti, ve kterých se internet věcí využívá. V praktické části se práce zabývá hlasovými asistenty a analyzuje názory uživatelů na využívání či svěření se těmto technologiím. Analyzuje, zda a nakolik je vhodné využít tyto technické pomůcky jako prodejní nástroj, a dále zkoumá kupní chování respondentů. Projektová část práce popisuje způsob marketingové komunikace při využití IoT technologie jako podpory reklamních nosičů při propojení s mobilními zařízeními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45705
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cilka_2019_dp.pdf 2.135Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cilka_2019_op.pdf 581.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
cilka_2019_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet