Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Janoušková, Anna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45714
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá nejen erotickými apely v reklamě obecně, ale zejména tím, jak jsou vnímány a hodnoceny veřejností. Soustředí se na reflexi tohoto tématu ve formě soutěží, jmenovitě se soustředí na anketu Sexistické prasátečko a na to, jak tato anketa v průběhu let ovlivnila vnímání sexismu a pohlavních stereotypů v reklamě. V teoretické části nabídne krátký vhled do historie reklamy s důrazem na erotiku a sex, v praktické části se pak soustředí právě na to, jakým způsobem je toto téma veřejností, ale i médii vnímáno. V projektové části je navrhnuto pokračování soutěže Sexistické prasátečko, nyní ale pod jiným názvem a na základě trochu jiného principu. Cíl soutěže ale zůstává stejný - edukovat veřejnost a poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamě diskriminujícím způsobem.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Erotika cs
dc.subject sex cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sexismus cs
dc.subject stereotyp cs
dc.subject gender cs
dc.subject Erotica en
dc.subject sex en
dc.subject advertising en
dc.subject sexism en
dc.subject stereotype en
dc.subject gender en
dc.title Erotika a sex v reklamě
dc.title.alternative Erotica and Sex in Advertising . Evaluation and Application of Erotic Appeals in Advertising (Mock Booby Prize Award Sexistic Piggy)
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals not only with erotic appeals in advertising in general, but especially with how they are perceived and evaluated by the public. It focuses on reflecting on this topic in the form of competitions, namely focusing on the Sexist Pig (Sexistické prasátečko) survey and how this poll has influenced the perception of sexism and sexual stereotypes in advertising over the years. In the theoretical part it offers a short insight into the history of advertising with an emphasis on eroticism and sex, in the practical part it concentrates on how this topic is perceived by the public and the media. In the project part is suggested the continuation of the competition Sexist Pig, but now under a different name and on the basis of a slightly different principle. However, the aim of the competition remains the same - to educate the public and to point out the abuse of gender stereotypes in advertising and the display of men and women in advertising in a discriminatory way.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53472
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
janoušková_2019_dp.pdf 7.496Mb PDF View/Open
janoušková_2019_dp.zip 166.2Mb application/zip View/Open None
janoušková_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
janoušková_2019_vp.doc 514.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account