Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče |
Autor: |
Zahnašová, Romana
|
Vedoucí: |
Šnédar, Libor
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45788
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
45583
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet