Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt strategického marketingového plánu zdravotního ústavu paliativní a hospicové péče |
Author: |
Zahnašová, Romana
|
Advisor: |
Šnédar, Libor
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je sestavení strategického marketingového plánu zdravotnického zařízení. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá marketingem ve zdravotnictví a dále je charakterizován strategický marketingový proces, strategické plánování a jednotlivé části strategického marketingového plánu. Součástí praktické části je zpracování situační analýzy zdravotnického zařízení aplikací metod uvedených v teoretické části a následným užitím SWOT analýzy, jejíž vyhodnocení je podkladem pro návrh strategického marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45788
|
Date:
|
2018-12-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
C
45583
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account