Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Autor: Phan, Quyen Phu Thi
ISBN: 978-80-7454-888-8
URI: http://hdl.handle.net/10563/45880
Datum: 2010-07-14
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 45
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Rostoucí popularita stránek sociálních sítí způsobila, že spotřebitelé mají různé zkušenosti z prostředí sociální komerce. Díky sociálním sítím mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti s produktem či značkou. Word Of Mouth v nejnovější elektronické podobě (sociální eWom) je zajímavé pro výzkumné pracovníky i odborníky z praxe. Když spotřebitelé hledají na internetu informace o produktu nebo značce, vyměňují si své zkušenosti s dalšími zákazníky na sociálních sítích. Sociální povaha sociálních sítí nabízí velké možnosti pro vědecké zkoumání eWOM. V rámci zkoumání eWOM byl publikován článek, který se zabývá faktory, které ovlivňují eWOM. Tato studie využila rámec (SOR) - Stimul, Organismus, Reakce a služba a zkoumala dopady aspektů sociální komerce na eWOM v rámci: prostředí (aspekty sociální komerce), vnitřního stavu spotřebitelů (důvěra, hodnoty, zkušenost) a reakce (sociální eWOM). Kromě toho byla zkoumaná i role kulturních hodnot jednotlivce (individualismus) ovlivňující postoj zákazníka vůči eWOM.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
phan_2019_teze.pdf 1.835Mb PDF Zobrazit/otevřít
phan_2019_dp.pdf 604.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
phan_2019_op.pdf 744.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
phan_2019_vp.pdf 1.126Mb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet