Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve firmě Auto Hlaváček
Autor: Polová, Lenka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce je vypracována pro společnost Auto Hlaváček a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zvýšit prodej vozidel pomocí nástrojů marketingové komunikace. Součástí práce je analýza stávajícího stavu využívané marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýz jsem vypracovala projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v povědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4662
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6769


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polová_2007_dp.pdfZablokované 1.585Mb PDF
polová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polová_2007_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet