Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice
Autor: Škorňa, Michael
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46688
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58644


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
škorňa_2021_dp.pdf 7.400Mb PDF Zobrazit/otevřít None
škorňa_2021_op.docx 24.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
škorňa_2021_vp.docx 26.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet