SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Vytopil, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46694
dc.description.abstract V diplomové práce se zabývám SEO analýzou a optimalizací vybraného e-shopu. Cílem bylo popsat a analyzovat současný stav z hlediska SEO ve vybraném e-shopu a vytvořit projekt SEO kampaně pro vybraný e-shop. Poté byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Pro zpracování analýz byly využity placené analytické nástroje. Návrhy na optimalizaci vybraného e-shopu z hlediska SEO vychází z poznatků získaných v teoretické části této diplomové práce a ze získaných odborných znalostí a zkušeností.
dc.format 100 s. (128 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SEO cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject webová analytika cs
dc.subject SEO en
dc.subject Optimization en
dc.subject e-shop en
dc.subject digital marketing en
dc.subject web analytics en
dc.title SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
dc.title.alternative SEO Analysis and Optimization for Chosen E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated In my master thesis I deal with SEO analysis and optimization for chosen e-shop. The aim was to describe and analyze the current state in terms of SEO in the chosen e-shop and create an SEO campaign project for the chosen e-shop. Then project was underwent cost, time and risk analysis. For processing analyses were used paid analysis tools. Proposals for optimizing chosen e-shop in terms of SEO are based on the knowledge gained in the theoretical part of this master thesis and the acquired expertise and experience.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58651
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
vytopil_2021_dp.pdf 5.255Mb PDF View/Open None
vytopil_2021_op.docx 24.99Kb Unknown View/Open None
vytopil_2021_vp.docx 32.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account