Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení loajality zákazníků v internetovém obchodě společnosti VÍNO HRUŠKA s.r.o.
Autor: Pokorná, Barbora
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analýza aktuální spokojenosti zákazníků se službami a činností internetového obchodu společnosti VÍNO HRUŠKA a následné vytvoření vlastního projektu zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem projektu je analýza aktuálního stavu uskutečněná těmito nástroji marketingu - analýzami PEST a SWOT a marketingovým průzkumem, jehož základem je dotazníkové šetření a specializovaný UX / UI výzkum. Výsledkem analýzy je zjištění nedostatků a navržení vlastního řešení vedoucího ke zvýšení spokojenosti zákazníků internetové společnosti VÍNO HRUŠKA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46708
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58669


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pokorná_2021_dp.pdf 4.730Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pokorná_2021_op.docx 34.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pokorná_2021_vp.docx 32.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet