Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kwarteng, Michael Adu
dc.contributor.author Nguyen, Thi Huyen My
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:35Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:35Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46719
dc.description.abstract Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků, které by měly posílit pokrok společnosti. Pro splnění cílů této práce byly vytvořeny hypotézy, které by měly být otestovány prostřednictvím primárních dat získaných od respondentů (n-175) prostřednictvím dotazníků, založených na průzkumu. Dalším krokem byla důkladná analýza spokojenosti zákazníků společnosti Hossack Company pomocí statického nástroje SPSS. Data byla zanalyzována pomocí lineární regrese, nezávislého testu chi-square atd. Výsledky odhalily dopady následujících proměnných: (1) Spolehlivost, (2) Dochvilnost, (3) Cena, (4) Provozní výkon, (5) Kvalita informací o společnosti Hossack Company s ohledem na spokojenost zákazníků. Na závěr byl celý projekt podroben nákladům, analýzou rizik a času. Hodnota této práce spočívá v tom, že společnost Hossack Company může využít zjištění a výsledků získaných z této práce k přemístění své společnosti z krátkodobého na dlouhodobý.
dc.format 86 p.(18993 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Logisticka Sluzba cs
dc.subject Spokojenost Zakazniku cs
dc.subject Kvalita Sluzeb cs
dc.subject Hossack Co. cs
dc.subject Ltd cs
dc.subject Logistics Service en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Service Quality en
dc.subject Hossack Co. en
dc.subject Ltd en
dc.title Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
dc.title.alternative Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery Of Hossack Vietnam Company Limited
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated This study determines the factors affecting customer satisfaction about the service quality of Hossack Vietnam Company. Specifically, this thesis reviewed the current factors and services affecting customer satisfaction in the company. To do this, the researcher took into consideration the analytical issues influencing customer satisfaction towards Hossack Company in Vietnam; and to introduce where feasible a new vibrant customer satisfaction pillars to enhance the progress of the company. Based on the objective of this thesis, the researcher generated hypotheses to be tested via primary data sourced from (n-175) respondents through survey-based questionnaires. Consequently, the project embarked on a thorough analysis towards customer satisfaction for Hossack Company with the help of SPSS statistical tool. The data was analyzed using linear regression, chi-square independent test etc. The findings revealed the repercussions of the following variables (1) Reliability, (2) Timeliness, (3) Price, (4) Operational Performance, (5) Information Quality on Hossack Company limited regarding customer satisfaction. Finally, the entire project was subjected to cost; risk and time analyses. The value of this thesis is that Hossack Company can tap into the findings and the results attained from the thesis to reposition their company from the shorter to longer run.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58691
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
nguyen_2021_dp.pdf 2.108Mb PDF View/Open None
nguyen_2021_op.docx 31.78Kb Unknown View/Open None
nguyen_2021_vp.pdf 785.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account