Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Autor: Perdykulová, Katka
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46818
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 58873


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
perdykulová_2021_dp.pdf 5.102Mb PDF Zobrazit/otevřít None
perdykulová_2021_op.docx 31.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
perdykulová_2021_vp.pdf 666.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet