Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.
Autor: Rajtarová, Terezie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem Chomout s.r.o., se současným stavem marketingové komunikace společnosti a pomocí SWOT a PESTEL analýzy je část práce věnována vnitřnímu a vnějšímu prostředí firmy. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace a následně je podrobit nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46822
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58877


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
rajtarová_2021_dp.pdf 1.892Mb PDF Zobrazit/otevřít None
rajtarová_2021_op.docx 23.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
rajtarová_2021_vp.docx 31.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet