Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik
Autor: Jelínková, Hana
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4690
Datum: 2007-05-21
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6816


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jelínková_2007_bp.pdfZablokované 1.429Mb PDF
jelínková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jelínková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet