Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Autor: Holata, Martin
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti. Teoretická část je věnována popisu segmentu vinařství, marketingové komunikaci, marketingovému výzkumu a přístupu k marketingové komunikaci na trhu v USA. V úvodu praktické části je obecně popsána společnost a dostupné interní informace. Je proveden výzkum na základě analýzy sekundárních dat, ze kterého je definován klíčový segment zákazníků. Na výsledky z analýzy sekundárních dat navazuje primární kvantitativní výzkum zaměřený na klíčového zákazníka Vinařství XY. Na základě výsledků výzkumu jsou sepsány charakteristiky klíčového segmentu zákazníků a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Vinařství XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47007
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59205


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holata_2021_dp.pdf 2.858Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holata_2021_op.pdf 158.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
holata_2021_vp.doc 227Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet