Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Autor: Kučírek, Věroslav
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu a využitelnosti slevových portálů v malých a středních podnicích provozujících únikové hry. Zaměřuje se na možnost propagace a podpory prodeje skrze tyto portály. Práce objasňuje způsob využívání slevových portálů ze strany provozovatelů únikových her a strategie používání slevových portálů jako marketingového nástroje. Analyzuje klady a zápory inzerce na těchto portálech a jejich vnímaní ze strany zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je přiblížena teorie marketingového mixu, slevové portály jako marketingový nástroj, popsán segment únikových her a definovány základní pojmy. V praktické části je popsána analýza způsobu využívání slevových portálů. Data, která byla použita pro analýzu, vychází z vlastního provedeného kvantitativního šetření. Práce poskytuje aktuální data a analýzu situace vlivu slevových portálů na podniky s únikovými hrami v českém prostředí tak, aby bylo možné další praktické využití a vytváření vlastní marketingové strategie v tomto segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47019
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59218


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kučírek_2021_dp.pdf 3.413Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kučírek_2021_op.pdf 157.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kučírek_2021_vp.pdf 153.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet