Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Autor: Gajdová, Tereza
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje pojmy, které souvisejí s tvorbou marketingové a komunikační strategie. Praktická část zahrnuje souhrn výsledků z kvalitativního šetření a zodpovězení výzkumných otázek. Dále také využívá poznatků z teoretické části při tvoření doporučujících návrhů pro tvoření marketingové a komunikační strategie pro nově vznikající firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47036
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59240


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gajdová_2021_dp.pdf 1.018Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gajdová_2021_op.pdf 441.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
gajdová_2021_vp.pdf 144.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet