Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza procesu vyzvednutí internetové objednávky v prodejně DATART
Autor: Hujo, Marek
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou připravovaných reklamních materiálů pomocí oční kamery, konkrétně reklamního letáku značky DATART. První část práce objasňuje přímý marketing a jeho nástroje, představuje metodu eye trackingového šetření a popisuje nejčastější možnosti jeho využítí v marketingové sféře, ale i mimo ni. Práce dále představuje možnosti výstupů, typy očních kamer a metody měření. Cílém práce je zjistit, zda je nová podoba reklamního letáku pro participanty oproti staré poutavější, zda se jim více líbí a hlavně, zda jsou stěžejní prvky letáku funčkní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47042
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59247


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hujo_2021_dp.pdf 9.569Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hujo_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hujo_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet