Marketingová komunikace festivalu Den Architektury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Den Architektury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace festivalu Den Architektury
Autor: Košíková, Emma Tereza
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací festivalu Den architektury, jehož posláním je přibližovat tento obor široké veřejnosti. Teoretická část pojednává o marketingu kulturních institucí působících primárně v neziskovém sektoru a o jeho hlavních charakteristikách, které jej odlišují od marketingu v komerční sféře. Teoreticky také vymezuje publikum kulturních institucí, jeho základní motivace a bariéry v souvislosti s účastí na kulturních akcích. Praktická část představuje festival Den architektury a jeho hlavního organizátora spolek Kruh. Zkoumá současné komunikační aktivity festivalu a vyhodnocuje kvantitativní výzkum realizován formou online dotazníkového průzkumu. V závěru této práce jsou na základě výsledků výzkumu zodpovězeny výzkumné otázky a předložené doporučení ohledně komunikace festivalu do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47055
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59261


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
košíková_2021_dp.pdf 4.278Mb PDF Zobrazit/otevřít None
košíková_2021_op.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
košíková_2021_vp.pdf 49.50Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet