Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.
Autor: Přikrylová, Johana
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47076
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59284


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
přikrylová_2021_dp.pdf 3.176Mb PDF Zobrazit/otevřít None
přikrylová_2021_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
přikrylová_2021_vp.pdf 142.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet