Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Autor: Straková, Nikola
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na používání influencerů jako účinného nástroje marketingové komunikace značky. Cílem bylo zjistit, jaké mají uživatelé sociální sítě Instagram povědomí o značce Myprotein především díky influencerům, a jestli značka tento styl marketingu využívá dostatečně efektivně. Ujasnění a rozšíření teoretických znalostí v dané oblasti pomohlo při následném vyhodnocování online kvantitativního dotazníkového šetření. Z výsledů lze vyvodit dostatek informací. Data ukazují, že lidé influencer marketing vnímají většinou pozitivně, povědomí o značce mají poměrně vysoké a tento nástroj určitě přináší výsledky. V závěru jsou navrhnuty jednotlivé body pro zlepšení influencer marketingu značky, které byly stanoveny vzhledem k výsledkům výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47078
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59286


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
straková_2021_dp.pdf 2.511Mb PDF Zobrazit/otevřít None
straková_2021_op.pdf 42.83Kb PDF Zobrazit/otevřít None
straková_2021_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet