Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití influencer marketingu v cestovním ruchu destinace Luhačovice
Autor: Tomolyová, Johana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem využití influencer marketingu v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingové komunikace na internetu a influencer marketing. Praktická část se zabývá analýzou dat, získaných z dotazníkového šetření, a jejich následnou komparativní analýzou. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko, které mohou napomoci při případném navázání spolupráce s influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47084
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59292


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomolyová_2021_dp.pdf 3.553Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomolyová_2021_op.pdf 486.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomolyová_2021_vp.doc 138Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet