Instagram jako nástroj marketingové komunikace restaurace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Instagram jako nástroj marketingové komunikace restaurace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Instagram jako nástroj marketingové komunikace restaurace
Autor: Valerová, Helena
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá sociální sítí Instagram, jako nástrojem marketingové komunikace restaurace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing, online marketing, sociální média a Instagram. Součástí je i metodika výzkumu, která zahrnuje cíl, účel práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá představením vybrané restaurace, vyhodnocením výzkumu v podobě kvantitativního a kvalitativního šetření a zodpovězením výzkumných otázek. Nachází se zde také doporučení a návrhy pro zlepšení komunikace restaurace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47085
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59293


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valerová_2021_dp.pdf 3.159Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valerová_2021_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valerová_2021_vp.pdf 140.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet