Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
Autor: Andršová, Mária
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47087
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59295


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andršová_2021_dp.pdf 3.025Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andršová_2021_op.pdf 239.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
andršová_2021_vp.doc 134.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet