Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Bolfová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47088
dc.description.abstract Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje marketing muzeí a téma sociálních sítí v kulturní sféře. Praktická část poskytuje formou případové studie podrobný vhled do fungování instituce a následně je provedeno pozorování komunikace na základě předem stanovených kritérií. Součástí je dotazníkové šetření, jehož součástí je zjistit informační potřeby předem definované cílové skupiny na sociálních sítích a na jejich základě vypracovat komunikační strategii pro dlouhodobou propagaci děl Františka Kupky ve sbírce Musea Kampy na sociálních sítích a navrhnout další komunikační aktivity s tím související.
dc.format 113 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject kulturní marketing cs
dc.subject marketing muzeí cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject Museum Kampa cs
dc.subject František Kupka cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject cultural marketing en
dc.subject museum marketing en
dc.subject social media en
dc.subject cultural institution en
dc.subject Museum Kampa en
dc.subject Francois Kupka en
dc.title Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky
dc.title.alternative Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses in detail on a current social media communication of Prague's cultural institution Museum Kampa. Emphasis is placed on promoting permanent exhibition of works by painter František Kupka. The aim is to find out whether it is provided with sufficient space in online communication, eventually to suggest improvements. The theoretical work describes the theory of cultural marketing and management, museums followed by marketing of museums and the topic of social media in culture. The practical part provides a detailed insight into the functioning of the institution in a form of case study then followed by observation of social media communication. For this method, criteria was defined ahead. For the purposes of this thesis, a questionnaire survey was conducted. The results help with defining information needs of a predefined target group on social media. Based on that there will be designed long-term communication strategy of promoting František Kupka's works in the Museum Kampa collection on social media and suggest other related communication activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59296
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
bolfová_2021_dp.pdf 4.746Mb PDF View/Open None
bolfová_2021_op.doc 159.5Kb Unknown View/Open None
bolfová_2021_vp.pdf 62.75Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account