Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb
Autor: Lubojatzká, Anna
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá stanovením marketingového a komunikačního plánu fiktivní firmy v oblasti služeb. Jedná se o fiktivní mobilní aplikaci, která byla pouze předmětem této diplomové práce. První část této diplomové práce má za cíl vytvořit teoretický přehled v oblasti marketingu služeb a jeho specifika a také představit marketingový mix. Praktická část obsahuje vyhodnocení primárního šetření, zhodnocení situace trhu pomocí marketingových analýz makroprostředí, mezo-prostředí i mikroprostředí a stanovení příležitostí. Na základě výstupů z praktické části byla pak v projektové části navržena marketingová komunikace podniku, které předcházela profilace cílových skupin a určení marketingových person, stanovení základního finančního plánu a zpracování strate-gických dokumentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47116
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59331


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lubojatzká_2021_dp.pdf 2.673Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lubojatzká_2021_op.pdf 877.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lubojatzká_2021_vp.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet