Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lubojatzká, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47116
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá stanovením marketingového a komunikačního plánu fiktivní firmy v oblasti služeb. Jedná se o fiktivní mobilní aplikaci, která byla pouze předmětem této diplomové práce. První část této diplomové práce má za cíl vytvořit teoretický přehled v oblasti marketingu služeb a jeho specifika a také představit marketingový mix. Praktická část obsahuje vyhodnocení primárního šetření, zhodnocení situace trhu pomocí marketingových analýz makroprostředí, mezo-prostředí i mikroprostředí a stanovení příležitostí. Na základě výstupů z praktické části byla pak v projektové části navržena marketingová komunikace podniku, které předcházela profilace cílových skupin a určení marketingových person, stanovení základního finančního plánu a zpracování strate-gických dokumentů.
dc.format 125 s. (182 925 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject služba cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mezoprostředí cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject kvantita-tivní výzkum cs
dc.subject Marketing of services en
dc.subject mobile application en
dc.subject marketing en
dc.subject service en
dc.subject communication plan en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject macroenvironment en
dc.subject microenvironment en
dc.subject quantitative research en
dc.title Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb
dc.title.alternative Communication Strategy of a Fictional Company in the Services Sector
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This Master's Thesis aims to establish a marketing and communication plan of a fictional company in the service sector. It deals with a fictional mobile application, which was only defined as a subject for this thesis. The first part of the thesis aims to serve as an overview of basic terms in the field of marketing of services and its specifics as well as introduction to marketing mix. The practical part includes analy-sis of a primary research results, evaluation of the current situation of the market using marketing analyses related to the macroenvironment and microenvironment and establishing market opportuni-ties. The outcomes of the research served as data applied when defining target audience profiles and marketing personas, basic financial plan and strategic documents followed by a marketing commu-nication plan of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59331
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
lubojatzká_2021_dp.pdf 2.673Mb PDF View/Open None
lubojatzká_2021_op.pdf 877.5Kb PDF View/Open None
lubojatzká_2021_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account