Budování image značky prostřednictvím Instagramu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování image značky prostřednictvím Instagramu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Lučanová, Karin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47117
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem budování image značky prostřednictvím sociální sítě Instagram. Teoretická část vymezuje základní pojmy z hlediska marketingové komunikace a internetového marketingu, dále se věnuje budování image značky, influencer marketingu a prezentuje sociální sítě jakožto prostředek komunikace značek se svou cílovou skupinou. Podrobněji se pak zaměřuje na sociální síť Instagram, včetně možností, jakými způsoby ji využít. Praktická část nabízí v úvodu seznámení se značkou Humbook a jejím počínáním na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Na tuto značku je pak soustředěn i výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištění z praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a je sepsána projektová část, která navrhuje konkrétní instagramovou komunikační strategii pro značku Humbook.
dc.format 110 s. (156 449 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject image značky cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject Humbook cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject social media en
dc.subject brand image en
dc.subject Instagram en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject Humbook en
dc.subject brand en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Budování image značky prostřednictvím Instagramu
dc.title.alternative Building a Brand Image through Instagram
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on brand building using the social network Instagram. The theoretical part of the thesis defines basic terminology from a perspective of marketing communication and internet marketing followed by a discussion regarding brand building and influencer marketing. An option of using social networks as a means for brands to communicate with their target group is explored. The thesis then focuses specifically on the social network Instagram, including its possible use for marketing. The beginning of the research section of the thesis introduces the brand Humbook and its social media presence, especially on Instagram. This brand is then the focus of a quantitative survey. Based on the findings of the research section, research questions are answered and project section proposing specific Instagram communication strategy for Humbook is written.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59332
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
lučanová_2021_dp.pdf 4.223Mb PDF View/Open None
lučanová_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
lučanová_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account