Internal crisis communication in a particular Russian company

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internal crisis communication in a particular Russian company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Shamrikova, Evgeniia
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47124
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je vypracovat interní krizovou komunikační příručku pro společnost "North windows". Teoretický rámec krizového řízení se zaměřením na vnitřní krizovou komunikaci je představen v první části práce. Druhá část práce se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumného hodnocení vnitřní krizové komunikace v Organizaci. Ve třetí části této práce je prezentována aktuální interní krizová komunikační příručka určená pro konkrétní firmu.
dc.format 100
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vnitřní krizová komunikace cs
dc.subject krize cs
dc.subject vnitřní krizový komunikační plán cs
dc.subject interní krizová komunikační příručka cs
dc.subject Internal crisis communication en
dc.subject crisis en
dc.subject internal crisis communication plan en
dc.subject internal crisis communication manual en
dc.title Internal crisis communication in a particular Russian company
dc.title.alternative Internal Crisis Communication in a Particular Russian Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to develop an internal crisis communication manual for the company "North windows". The theoretical framework of crisis management with the focus on internal crisis communication is introduced in the first part of the thesis. The second part of this work consists of quantitative and qualitative research evaluation of internal crisis communications in the organization. The actual internal crisis communication manual designed for the particular company is presented in the third part of this thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59341
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
shamrikova_2021_dp.pdf 2.689Mb PDF View/Open None
shamrikova_2021_op.pdf 229.2Kb PDF View/Open None
shamrikova_2021_vp.pdf 171.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account