Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci
Author: Zashkov, Filip
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a nastínit výzvy a příležitosti, které vznikají při využívání systémů umělé inteligence v oblasti marketingových komunikacích. Práce je složena ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část předkládá na základě rešerše odborné literatury výchozí terminologii, která směřuje pozornost k problematice AI v marketingu. Součástí je rovněž prezentace interaktivního mediálního projektu v kontinuitě s daným druhem technologie. Praktická část se zabývá analytickými charakteristikami výzkumu. Pozornost je zde zacílena na vyhodnocení a interpretaci dat vycházejících z primárních i sekundárních zdrojů za účelem tvorby projektu marketingového plánu, jehož podstatou je zavedení nové interaktivní mediální služby s podporou technologií řečové AI. Návrh marketingového plánu, který byl vytvořen pro spuštění nové služby na trh, je představen v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47136
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketing Communications
Grade for thesis and defense: A 59354


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zashkov_2021_dp.zip 3.342Mb application/zip View/Open None
zashkov_2021_op.pdf 167.7Kb PDF View/Open None
zashkov_2021_vp.docx 64.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account