Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci
Autor: Zashkov, Filip
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a nastínit výzvy a příležitosti, které vznikají při využívání systémů umělé inteligence v oblasti marketingových komunikacích. Práce je složena ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část předkládá na základě rešerše odborné literatury výchozí terminologii, která směřuje pozornost k problematice AI v marketingu. Součástí je rovněž prezentace interaktivního mediálního projektu v kontinuitě s daným druhem technologie. Praktická část se zabývá analytickými charakteristikami výzkumu. Pozornost je zde zacílena na vyhodnocení a interpretaci dat vycházejících z primárních i sekundárních zdrojů za účelem tvorby projektu marketingového plánu, jehož podstatou je zavedení nové interaktivní mediální služby s podporou technologií řečové AI. Návrh marketingového plánu, který byl vytvořen pro spuštění nové služby na trh, je představen v projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47136
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communications
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59354


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zashkov_2021_dp.zip 3.342Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
zashkov_2021_op.pdf 167.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
zashkov_2021_vp.docx 64.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet