Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy

Show full item record

No preview available
Title: Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Author: Zlámalová, Lucie
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Předložená diplomová práce si klade za cíl navrhnout efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích pro českou módní značku Zannia a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti online marketingu a sociálních sítí, tak také reklamy na sociálních sítích a reklamy v oblasti módy. Charakterizováno je podrobněji i nákupní chování žen na sociálních sítích. Analytická část detailně popisuje danou módní značku a za realizace obsahové a výkonnostní analýzy evaluuje vybrané reklamní kampaně značky. Pro zjištění postojů zástupců cílové skupiny k reklamám na sociálních sítích a identifikace pro ni efektivních apelů je následně realizován také kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů, který zahrnuje také A/B test reklamních příspěvků značky Zannia a dvou jejích nejvýznamnějších konkurentů. Projektová část se poté zabývá samotným návrhem reklamní kampaně, na základě níž by cílové publikum mohlo zrealizovat kýženou konverzní událost s co nejvyšší pravděpodobností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47137
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59355


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
zlámalová_2021_dp.pdf 4.428Mb PDF View/Open None
zlámalová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
zlámalová_2021_vp.pdf 144.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account