Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální obraz a analýza prezidentských předvolebních debat v ČR
Autor: Jasenský, Jiří
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou předvolebních debat kandidátů na prezidenta České republiky v letech 2013 a 2018. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a projektovou část. Teoretická část zpracovává teoretická východiska tématu a pozornost je věnována politickému marketingu, politické komunikaci a historii předvolebních debat. Praktická část obsahuje výzkum předvolebních debat na základě funkční teorie Williama L. Benoita, která analyzuje typy a četnosti sdělení prezidentských kandidátů v průběhu předvolebních debat v letech 2013 a 2018. V praktické části byl navíc proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření, na základě kterého je vyhodnocen postoj veřejnosti k výběru prezidentského kandidáta a ke způsobům vyjadřování kandidátů v předvolebních debatách. Klíčová slova: předvolební debata, analýza typů sdělení, William L. Benoit, politické pořady, prezidentské debaty, prezidentské volby 2013, prezidentské volby 2018, přímá volba prezidenta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47153
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59375


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jasenský_2021_dp.pdf 4.430Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jasenský_2021_op.doc 160Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jasenský_2021_vp.pdf 156.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet