Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Autor: Pilátová, Karolína
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku Corporate Social Responsibility ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je popsán koncept CSR od jeho historie po aktuální trendy, popis firemní strategie, vize a definice značky, která s konceptem CSR úzce souvisí. V praktické části je definována vybraná společnost, její historie, současný stav, charakteristika jejích CSR aktivit a brand strategie. V rámci marketingového výzkumu je zařazeno kvalitativní dotazování stakeholderů a hloubková analýza sekundárních dat podniku s cílem vytvořit koncept CSR strategie a základní nástroj pro etické řízení. V projektové části jsou reflektovány poznatky z explorace a na základě nich je pak navrženo řešení nové CSR strategie včetně návrhu její implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47164
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59391


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pilátová_2021_dp.pdf 5.604Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pilátová_2021_op.pdf 287.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pilátová_2021_vp.pdf 142.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet