Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.
Autor: Bezděková, Petra
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47395
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49121


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet