Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Autor: Urbanová, Klára
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47410
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 59889


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
urbanová_2021_dp.pdf 1.553Mb PDF Zobrazit/otevřít None
urbanová_2021_op.docx 25.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
urbanová_2021_vp.docx 22.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet