Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Autor: Dubovská, Patrícia
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané společnosti. Navržená řešení jsou zaměřeny na zvýšení efektivity marketingových aktivit prostřednictvím sociálních sítí, čímž je zároveň možné dosáhnout zvýšení spokojenosti zákazníků se zrealizovaným rebrandingem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47483
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dubovská_2020_dp.pdf 2.715Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dubovská_2020_op.docx 23.60Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dubovská_2020_vp.docx 22.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet