Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
Autor: Daňová, Silvia
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového šetření, na základě kterého bylo zjištěno, že nejvýhodnější způsob uvedení společnosti na trh je prostřednictvím place-ných reklam na sociálních sítích. Navržené řešení jsou zaměřené na vytvoření povědomí o značce a budování online komunity zákazníků společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47485
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52680


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
daňová_2020_dp.pdf 2.079Mb PDF Zobrazit/otevřít None
daňová_2020_op.docx 22.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
daňová_2020_vp.pdf 718.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet