Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Author: Kročilová, Simona
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47486
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 52683


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kročilová_2020_dp.pdf 5.309Mb PDF View/Open None
kročilová_2020_op.docx 22.99Kb Unknown View/Open None
kročilová_2020_vp.docx 22.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account