Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Autor: Kročilová, Simona
Vedoucí: Bartók, Ottó
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47486
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52683


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kročilová_2020_dp.pdf 5.309Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kročilová_2020_op.docx 22.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kročilová_2020_vp.docx 22.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet